reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Seriš

Martin Seriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom osemročného gymnázia, teraz septima. Rád sa zabávam, všímam svoje okolie, pozorujem ľudí, počúvam...Mám rád prírodu, hudbu.. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Práca kolportéra

Martin Seriš

Práca kolportéra

V tomto článku by som Vám chcel priblížiť moju prácu. Kolportér = človek, ktorý rozdáva noviny, letáky, alebo kadejakú inú reklamu. Ak by ste chceli vedieť viac o tom, ako táto práca vyzerá a čo obnáša, nasledujúce riadky sú pre Vás.

  • 12. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 1
Pošlite nám aspoň jeden pomaranč, nemáme čo jesť !

Martin Seriš

Pošlite nám aspoň jeden pomaranč, nemáme čo jesť !

Pred pár dňami ma v Televíznych novinách zaujal príspevok o nezvyčajnej zábave v istej západnej krajine, disponujúcej nadbytkom pomarančov. Tento „problém“ riešili naozaj svojským spôsobom.

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 709x
  • 3
Detí tiež bolí hlava!

Martin Seriš

Detí tiež bolí hlava!

Robím SOČ, teda stredoškolskú odbornú činnosť na tému migréna. Najprv som si myslel, že to bude len strata času, no dozvedel som sa veľa zaujímavosti. Hlavne v oblasti detských bolestí hlavy a migrény. Myslím, že informácie obsiahnuté v tomto článku sú hodné obetovania piatich minút.

  • 10. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 001x
  • 4
Pes je niekedy rozumnejší ako človek

Martin Seriš

Pes je niekedy rozumnejší ako človek

Nedávno som počul jeden pekný príbeh, ktorý ma natoľko oslovil, že by som sa rád s ním podelil. Je to typický príklad toho, že síce počúvame o láske k blížnemu no ako sa hovorí: jedným uchom dovnútra a druhým von!

  • 26. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 459x
  • 12
Ako som mamu pochopil

Martin Seriš

Ako som mamu pochopil

Vy mladší to poznáte a starší si to iste pamätáte. Ide sa s kamošmi alebo s kamoškami von. Zdvíha sa nálada, promile, no aj ručička na hodinách...

  • 13. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 246x
  • 7
reklama
Zázrak alebo môj naj narodeninový darček

Martin Seriš

Zázrak alebo môj naj narodeninový darček

Príbeh, ktorý by som Vám rád predstavil, sa stal asi pred dvoma rokmi. Neviem, čím sme si to zaslúžili, ale v našej rodine sa stal pre nás veľký zázrak!

  • 6. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 363x
  • 10
Vždy verte svojej láske, pretože je skutočná!

Martin Seriš

Vždy verte svojej láske, pretože je skutočná!

Možno si poviete, čo nám tento mladík môže "kecať". No chcel by som sa s Vami podeliť o moju životnú skúsenosť. Chcel by som Vám ukázať, že veriť láske sa oplatí, no ak jej neveríte, môže to skončiť zle.

  • 15. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 286x
  • 10
Bezcenný človek?

Martin Seriš

Bezcenný človek?

Či začnem odspodu, alebo odvrchu je to úplne jedno. Málo kde nájdem niečo nepoznačené životom. Nohy vydraté od nekonečných naháňačiek po Hypermarketoch. Už nie sú také lesklé a štíhle ako v čase prekvitajúcej mladosti. Spod kože sa vynárajú kŕčové žily, po niekoľkých tehotenstvách. Vyššie nájdeme kolená, ktoré celý život kľačali či už na úrade práce alebo na sociálke a "ladne" sa podlamujú pod ťarchou tela.

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 315x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu