reklama

Zázrak alebo môj naj narodeninový darček

Príbeh, ktorý by som Vám rád predstavil, sa stal asi pred dvoma rokmi. Neviem, čím sme si to zaslúžili, ale v našej rodine sa stal pre nás veľký zázrak!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Prišiel som zo školy. Mama sedela celá uplakaná v kresle. Bola tehotná asi dva mesiace. Bola na vyšetrení a tam jej zistili, že je vysoká pravdepodobnosť, že dieťa je postihnuté Downowym syndrómom. To otriaslo celou našou rodinou. Nikto nevedel, čo by sa stalo, keby... Sme už štyri deti a k tomu ešte jedno postihnuté? Mama ako správna mama hneď vylúčila "radu" od doktorov o interrupcii.Sme veriaca rodina a mame neostávalo nič iné ako sa modliť. Začala sa dokola modliť deviatnik k sv. Gerardovi. Vždy večer som ju videl úpenlivo sa modliť a vedel som, že jej modlitba bude vypočutá. Vedel som to, pretože som veril! Bruško rástlo a všetká pozornosť sa sústredila na jediné.Bolo to presne na moje šestnáste narodeniny. Mame sa blížil termín. Išiel som do školy. Počas celého vyučovania som mal taký divný pocit, že dnes sa stane niečo veľké. Na moje narodky som úplne zabudol.Doma ma čakal tato. Mal neobyčajne veselú náladu. Ćo sa stalo?? Akurát volali z nemocnice, máš zdravého brata (Šimona)! Bol to neskutočný pocit. Modlitba bola vyslyšaná!!! V ten deň som od nikoho nepýtal žiadny dar, bol to najväčší dar k mojim narodkám - narodenie zdravého brata.Viem, nie všetci sme rovnakého vierovyznania. No týmto príbehom som chcel osloviť všetkých. Chcel som napísať skutočný príbeh a povedať ním, že sa oplatí prosiť a byť trpezlivý!!!Je tu však aj niečo dôležitejšie - NEZABIŤ! Mama nechala aj toto "akože choré" dieťa žiť! Koľké deti musia byť počas interrupcie doslova roztrhané len preto, že MOŽNO sú postihnuté! Je mi hrozne, keď si predstavím, že môj brat by mal skončiť v koši hoci je zdravý a takisto hrozne mi je, keby skončil v koši aj ak by bol postihnutý...

Martin Seriš

Martin Seriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom osemročného gymnázia, teraz septima. Rád sa zabávam, všímam svoje okolie, pozorujem ľudí, počúvam...Mám rád prírodu, hudbu.. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu