reklama

Aký je ten náš parlament?

Veľmi často sa zamýšľam nad našou vládou i nad parlamentom. Chcel by som tam niekedy aspoň dva dni prežiť! Skúsil som sa vžiť na miesto politika a prežiť deň v parlamente. Neveríte, že je to naozaj "drina"?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Môj šofér ma priviezol do práce na BMW a spokojne môžem vykročiť napred zvonka peknej, no vo vnútri ohavnej budove. Otvorím dvere a už je to tu zasa! Akýsi šašovia mi pchajú mikrofón do úst. Aj by som si odkusol, no moje zlaté zuby majú vyššiu hodnotu. Dnes je zasa schôdza! Zas bude "natrepaná" zasadačka a ja sa k slovu nedostanem! Pri dverách ma čakajú stranícky kolegovia. Zas mi predkladajú jeden z tajných plánov, ako získať hlasy nezávislých. Keď vidia môj skleslý pohľad napovedajúci "strčte si ho do...", radšej nápad skrčia a hodia upratovačke, vraj si más ním podkúriť.Pomaly sa vyštverám do najvrchnejšieho radu. S hrôzou zistím, že aj na tejto schôdzi nemám s kým poflirtovať. V okolí nie je nikto okrem nejakého komunistu, prednášajúceho Stalinove básne. Oproti mne sedia tí najdôležitejší. Nad nimi sa majestátne vypína slovenský znak. Niekedy si aj prajem, aby sa na nich zrútil!Paráda! Akurát prišiel Mikuláš so svojím ranným vtipom. "Hej, počúvaj tento: Vieš, čo je to maximálny hlad? No predsa, keď máš pavučinu na zadku! Hahaha, wuaahahahá". Keď videl môj súcitiaci pohľad, s kľudným svedomím povedal: "Neboj, to sa nás netýka!". Konečne pustili klimatizáciu! Maďari, zvyknutí sa vyvaľovať pol roka pri Balatonskom jazere, sa už nemali do čoho vyzliecť! Je päť minút pred začiatkom hlasovania. Rozgajdaní stranícky kolegovia pribehli s geniálnym nápadom. Z automatu na malinovku (mimochodom je zdarma) vylovili sklené fľaše. Rozhodli sa, že pri začiatku hlasovania každý hodí fľašu do jedného z opozičných! Tým ho omráčia a pri páde možno nechtiac zasiahne tlačidlo "ZA". Nemal som na výber, keď chceme moc udržať, zákon musí prejsť. Ako skončilo hlasovanie sme sa nedozvedeli. Opozícia totiž vymyslela protiplán a zaplatila miestnemu elektrikárovi, aby "nechtiac" vyhodil poistky.Keď už nič iné, aspoň, že som sa dobre najedol za podozrivo nízku cenu. Hneď som si aj vypýtal výplatnú pásku za dnešný deň. Za dnešných tvrdo odmakaných 5 hodín sa nabalím troma litrami.Tak čo, stále si myslíte, že politici tam len tak sedia? Nesedia! Oni sa prechádzajú, smejú a snažia sa stále o nové a nové dobrodružstvá!...

Martin Seriš

Martin Seriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom osemročného gymnázia, teraz septima. Rád sa zabávam, všímam svoje okolie, pozorujem ľudí, počúvam...Mám rád prírodu, hudbu.. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu