reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Seriš

Martin Seriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom osemročného gymnázia, teraz septima. Rád sa zabávam, všímam svoje okolie, pozorujem ľudí, počúvam...Mám rád prírodu, hudbu.. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

reklama

Postrehy

Psy nám serú pod nohy

Martin Seriš

Psy nám serú pod nohy

Pred asi týždňom k nám zavítalo konečne aspoň na chvíľu jarné počasie. To spôsobilo značné topenie snehu. Pod ním však zázračne rozkvitli a rozvoňali sa výkaly našich domácich miláčikov.

  • 3. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 051x
  • 17
Keď sa láska podarí...

Martin Seriš

Keď sa láska podarí...

...to je úplne iné ráno! Áno, takto sa to spieva v istej pesničke. Je to úžasná myšlienka, s ktorou sa momentálne úplne stotožňujem.

  • 21. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 115x
  • 2
To pravé orechové klišé...

Martin Seriš

To pravé orechové klišé...

Ak ešte neviete, čo znamená výraz "klišé", tak by ste mali zbystriť pozornosť. Možno tu nájdete i vaše obľúbené frázy, ktoré tak radi používate...

  • 12. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 808x
  • 14
Všetci sme chceli byť veľkí

Martin Seriš

Všetci sme chceli byť veľkí

Dnes, ako aj po iné roky, bol ten deň, keď zas na dva mesiace opustíme milovanú i nenávidenú školu. Ako to býva na cirkevných školách, ide sa do kostola. Ja, ako jeden z najstarších študentov na škole, som si hneď sadol hore na chórus (horná časť kostola, kde je organista). Počas omše som sa zahľadel na tých najmenších, sediacich dole, úplne vpredu. Spomenul som si na tie časy, keď som i ja bol v ich rokoch.

  • 29. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 843x
  • 3
Sme vlastne ľudia?

Martin Seriš

Sme vlastne ľudia?

Boli sme stvorení ako rovnocenní ľudia, ktorí si majú navzájom pomáhať, mať sa radi a....... Život prináša veľa, dobré aj zlé. V súčasnosti to tak vidím tak, že prevažujú tie zlé!

  • 22. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 992x
  • 4
reklama
Nemajú právo dôstojne žiť?

Martin Seriš

Nemajú právo dôstojne žiť?

Minulý rok som v rámci exkurzie navštívil ústav pre mentálne a inak retardovaných v Adamovských Kochanovciach. To, čo som tam uvidel, mi riadne zamotalo hlavu. Ak chcete niečo vedieť o osude tých, ktorým sme osud spečatili my, nezodpovední ľudia, tieto riadky sú písané pre Vás!

  • 16. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 260x
  • 48
Aký je ten náš parlament?

Martin Seriš

Aký je ten náš parlament?

Veľmi často sa zamýšľam nad našou vládou i nad parlamentom. Chcel by som tam niekedy aspoň dva dni prežiť! Skúsil som sa vžiť na miesto politika a prežiť deň v parlamente. Neveríte, že je to naozaj "drina"?

  • 14. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 791x
  • 2
Kde sa budú moje deti hrať?

Martin Seriš

Kde sa budú moje deti hrať?

Myslím, že už aj vy toho máte akurát dosť! Ja osobne sa cítim v našom meste veľmi stiesnene.

  • 11. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 949x
  • 4
Ďeň s reklamou

Martin Seriš

Ďeň s reklamou

Keď mi mama hovorila o reklame v jej časoch, mal som jej čo závidieť. Dnes nás reklama vodí za nos všade! Ešte ani film si nemôžeme poriadne vychutnať bez reklamy. Neveríte? Tak čítajte!

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 504x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu