reklama

Všetci sme chceli byť veľkí

Dnes, ako aj po iné roky, bol ten deň, keď zas na dva mesiace opustíme milovanú i nenávidenú školu. Ako to býva na cirkevných školách, ide sa do kostola. Ja, ako jeden z najstarších študentov na škole, som si hneď sadol hore na chórus (horná časť kostola, kde je organista). Počas omše som sa zahľadel na tých najmenších, sediacich dole, úplne vpredu. Spomenul som si na tie časy, keď som i ja bol v ich rokoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Najstarší študenti gymnázia sa mi zdali takí obrovskí, vyspelí a zároveň nepriateľskí...Vždy som sa snažil posúvať v kostole čo najďalej dozadu, mysliac si: „Už som veľký.“ Keď prišli v dvanástich prvé lásky, aj ja som sa túžil ako tí "starí" držať za ruky a bozkávať... Dokonca som aj písal ľúbostné listy so záverečnou otázkou: „Budeš so mnou chodiť?“Snažil som sa ku starším vtierať a tak si získať ich ochranu. Myslel som si, aký som veľký, keď chodím na gympel, nosím kapsáče, mám gélom ulízané vlasy...Vystatoval som sa, čo som vyskúšal, vypil... A dievčatá? Už v desiatich machrovali, že konečne im mama dovolila kúpiť si podprsenku:))) Že XY milujú, ako ich cudzí 15 roční chalani plieskajú po zadku... Áno, všetci sme chceli byť veľkí a keď si myslíme, že sme, chceli by sme sa vrátiť do minulosti a...

Martin Seriš

Martin Seriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom osemročného gymnázia, teraz septima. Rád sa zabávam, všímam svoje okolie, pozorujem ľudí, počúvam...Mám rád prírodu, hudbu.. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu