reklama

Vždy verte svojej láske, pretože je skutočná!

Možno si poviete, čo nám tento mladík môže "kecať". No chcel by som sa s Vami podeliť o moju životnú skúsenosť. Chcel by som Vám ukázať, že veriť láske sa oplatí, no ak jej neveríte, môže to skončiť zle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Páčila sa mi asi dva roky, boli (a aj sme) geniálny kamaráti. Časom som zistil, že som sa do nej úplne zbláznil. Môj problém bol v tom, že som si nemyslel, že aj ja sa jej páčim a...Stále som si hovoril, že to nie je možné, aby sme sa jeden do druhého buchli! Dávala mi to najavo a ja som nie že bol slepý, ale myslel som si, že si to iba namýšľam. Nechcel som nič pokaziť. A tak som aj dopadol.Skúsil som sa od nej odpútať a nájsť si nejakú druhú. Aj som našiel. Bolo to na tábore. Ja som začal chodiť s jednou babou a ju som zatiaľ nechal tak. Lenže ona to asi nevydržala a sama sa rozhodla, že mi to povie. Keď som to od nej počul, mal som chuť sa obesiť! V tú noc som nespal. V hlave so mal stovky otázok typu: Prečo som jej to nepovedal ja?, mám teraz nechať moju priateľku a ísť za tou, ktorú skutočne milujem? To som nemohol urobiť! A tak išiel týždeň za týždňom. Asi po mesiaci som sa z ňou rozišiel. Prvé, čo mi napadlo, bolo rýchlo bežať za tou, ktorú naozaj milujem. Stalo sa však to, čo som nečakal. Našla si chalana a urobila mi to, čo som urobil ja jej. Povedal som si: Je vôbec možné aby sme sa niekedy stretli "voľní"??A tak to je až doteraz a ja si trieskam hlavu o stôl a obviňujem sa, za svoju sprostosť. Preto vám chcem povedať, že ak vám vaša láska dá len malým kúskom najavo, že o vás stojí urobte to isté a budete šťastný obaja!

Martin Seriš

Martin Seriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom osemročného gymnázia, teraz septima. Rád sa zabávam, všímam svoje okolie, pozorujem ľudí, počúvam...Mám rád prírodu, hudbu.. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu