reklama

Kde sa budú moje deti hrať?

Myslím, že už aj vy toho máte akurát dosť! Ja osobne sa cítim v našom meste veľmi stiesnene.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
http://www.yu-build.co.yu/Gramak/Podela/Iskop_i_utovar/Bageri/Bager-salonski.jpg
http://www.yu-build.co.yu/Gramak/Podela/Iskop_i_utovar/Bageri/Bager-salonski.jpg 

Bývam uprostred komunistického sídliska. Sem tam sa objaví kúsok trávy, kde si chlapci môžu zahrať futbal, hojdačka na ktorej sa húpu dievčatá a malé pieskovisko, kde si môj brat akurát stavia bábovku z piesku. Lenže čo sa stalo?Aj tento malý kúsok detského šťastia nám akýsi pracháč vzal! Bolo to v pondelok, prišli ťažké mechanizmy a už sa buduje jama stále väčšia a väčšia. Kde sa teraz budem hýbať? Aspoň, že zostalo miesto na chodník. Namiesto pohľadu na šťastné deti sa budem pozerať do okien súložiacich manželov:) (čo nie je zasa až také zlé:)))Všade okná, panely, tehly...Zrazu ma zamrazila otázka ako a kde budú vyrastať moje deti? Budú zavreté v panelovej klietke a smutne sa budú pozerať na ujov v bagri? Prečo im nedoprajeme aspoň trošku z toho čo sme mali my?

Martin Seriš

Martin Seriš

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom osemročného gymnázia, teraz septima. Rád sa zabávam, všímam svoje okolie, pozorujem ľudí, počúvam...Mám rád prírodu, hudbu.. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu